մարզական ստուգատես

Գեղասահք

Սահադաշտում ես վերջապես սահել սովորեցի, նաև ընդհանրապես չնկա։Սակայն ինձ բրդեցին․ երկու ագամ․
Չմուշկները շատ էին սեղմում, ոտքերս չէի զգում, մասնագետը ասաց, որ չի օգնի կապեմ չմուշկների ամրակները։ Ի՞նչու։
Անցավ շատ հավես, ուրախացանք, ճչացինք, մրսեցինք և ետ վերադարձանք։

Լեռնանիստ

 

Այս ճամփորդությանը ես սպասել եմ երեք շաբաթ, ակնկալիքները բավարարեց, բացի ճանապարհի երգերից, ինչպես միշտ հաշվի չարվեց, որ ճաշակները տարբեր են։Ցուրտ էր, բայց ես տաք էի հաքնվել ԱՅՆՔԱՆ ՁՅՈՒՆ ԿԱՐ!!!!
Սղացի։ Մեկ անգամ, եկու անգամ և այդպես մի վեց անգամ։ Սղալուց ձնախառն սառը քամին հաճելի հարվածում էր սառցե այտերիս։Հասցրի Թամարիգին ձյուն ուտացնել, ինքնոուրույն ուտել։Ետ վերադարձից միքիչ առաջ մտանք տաքանալու։ Գոլորշի էինք բարձրացրել մեր թաց հագուստով։Բելլա մայրիկդ հոյակապ բրդուճներ է պատրաստում։ Վերջապես ետ պետք էր վերադառնաինք, թաց մազերով, հագուստով և կոշիկներով։ Մեր տրանսպորտը ԽՐՎԵԼ ԷՐ ՁՅԱՆ ՄԵՋ։ Անիմաստ բրդբրդումներից հետո բոլորս դուրս եկանք և նոր-նոր հազիվ-հազիվ դուրս բերեցին ձյան մեջից և ՎԵՐՋԱՊԵՍ ՇԱՐԺՎԵՑԻՆՔ ԴԵՊԻ ԲԱՆԳԼԱԴԵՇ։

Leave a Reply

Skip to toolbar